Scroll Top
Μάρκου Μπότσαρη 47, Τ.Κ. 117 42, Αθήνα
Μεθοδολογία Υλοποίησης

Το The 4th War, είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής, καθώς τα παιχνίδια αυτά είναι διαχρονικά με πιστούς οπαδούς. Δίνουν έμφαση σε στρατηγικές, τακτικές και μερικές φορές υλικοτεχνικές και λογιστικές προκλήσεις. Αποτελούν παιχνίδια που απαιτούν επιδέξια σκέψη και προγραμματισμό κάθε ενέργειας των παικτών.

Ανήκει στην κατηγορία των Σοβαρών Παιχνιδιών (Serious Games), τα οποία χρησιμοποιούν την ψυχαγωγία όχι σαν αυτοσκοπό αλλά σαν μέσο για να θίξουν θέματα σοβαρού σκοπού.

01

Τα Serious Games αποτελούν μια πρωτοποριακή προσέγγιση για την εκπαίδευση, την εξάσκηση και την ενίσχυση της απόδοσης και των γνώσεων των παιχτών, την προσωπική ανάπτυξη, τη βιωσιμότητα, την υγεία, την ευεξία καθώς και την βελτίωση της επικοινωνίας και της αφοσίωσης μεταξύ ενδιαφερομένων.

02

Η μάθηση με βάση το παιχνίδι έχει αποδειχθεί ότι έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα για την ολοκληρωμένη απορρόφηση και εφαρμογή σύνθετων σχεδίων και διαδικασιών, ιδίως σε τομείς στους οποίους οι παίχτες μαθαίνουν να χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες, μεθόδους, ακριβό και τεχνολογικά πολύπλοκο εξοπλισμό.

03

Η μάθηση με βάση το παιχνίδι αυξάνει το ενδιαφέρον του συμμετέχοντος, ενώ παράλληλα καθιστά τη διαδικασία κατάρτισης πιο ευχάριστη, αξέχαστη και αποτελεσματική εφόσον βασίζεται σε μια συναρπαστική εμπειρία και ένα ασφαλές περιβάλλον για αποτυχία.

04

Τα Serious Games, μπορούν να συμβάλουν στην ενημέρωση και στην ευαισθητοποίηση σχετικά με την κυκλική οικονομία του νερού, ενός ευρέος φάσματος ενδιαφερομένων, συμπεριλαμβανομένων των πολιτών, των δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών, των τοπικών και διεθνών επιχειρήσεων.

Κύκλος λογικής παιχνιδιού

Το The 4th War θα σχεδιαστεί ως παιχνίδι ενός παίκτη (single player). Στο κυρίως μενού ο χρήστης θα είναι σε θέση να ξεκινήσει αμέσως το παιχνίδι. Ασύγχρονα, ένα προφίλ θα καταχωρείται ή θα συνδέεται αυτόματα στο διαδίκτυο. Κατόπιν αιτήματος, ο χρήστης θα μπορεί να καταχωρήσει το λογαριασμό του και να συσχετίσει ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης. Η απομακρυσμένη αποθηκευμένη πορεία στο παιχνίδι του παίχτη, θα φορτώνεται και θα συγχρονίζεται με τον τοπικό λογαριασμό. Κατά την εξέλιξη του παιχνιδιού και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, το παιχνίδι θα αποθηκεύεται τοπικά και απομακρυσμένα όταν υπάρχει ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο.

Επιπλέον, θα υπάρχει διαδραστικός βοηθός παιχνιδιού, λειτουργία στατιστικών και λειτουργία καταγραφής.

01

Τα Serious Games αποτελούν μια πρωτοποριακή προσέγγιση για την εκπαίδευση, την εξάσκηση και την ενίσχυση της απόδοσης και των γνώσεων των παιχτών, την προσωπική ανάπτυξη, τη βιωσιμότητα, την υγεία, την ευεξία καθώς και την βελτίωση της επικοινωνίας και της αφοσίωσης μεταξύ ενδιαφερομένων.

02

Η μάθηση με βάση το παιχνίδι έχει αποδειχθεί ότι έχει μεγάλη αποτελεσματικότητα για την ολοκληρωμένη απορρόφηση και εφαρμογή σύνθετων σχεδίων και διαδικασιών, ιδίως σε τομείς στους οποίους οι παίχτες μαθαίνουν να χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες, μεθόδους, ακριβό και τεχνολογικά πολύπλοκο εξοπλισμό.

03

Η μάθηση με βάση το παιχνίδι αυξάνει το ενδιαφέρον του συμμετέχοντος, ενώ παράλληλα καθιστά τη διαδικασία κατάρτισης πιο ευχάριστη, αξέχαστη και αποτελεσματική εφόσον βασίζεται σε μια συναρπαστική εμπειρία και ένα ασφαλές περιβάλλον για αποτυχία.

04

Τα Serious Games, μπορούν να συμβάλουν στην ενημέρωση και στην ευαισθητοποίηση σχετικά με την κυκλική οικονομία του νερού, ενός ευρέος φάσματος ενδιαφερομένων, συμπεριλαμβανομένων των πολιτών, των δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών, των τοπικών και διεθνών επιχειρήσεων.

Κύκλος λογικής παιχνιδιού

Το The 4th War θα σχεδιαστεί ως παιχνίδι ενός παίκτη (single player). Στο κυρίως μενού ο χρήστης θα είναι σε θέση να ξεκινήσει αμέσως το παιχνίδι. Ασύγχρονα, ένα προφίλ θα καταχωρείται ή θα συνδέεται αυτόματα στο διαδίκτυο. Κατόπιν αιτήματος, ο χρήστης θα μπορεί να καταχωρήσει το λογαριασμό του και να συσχετίσει ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης. Η απομακρυσμένη αποθηκευμένη πορεία στο παιχνίδι του παίχτη, θα φορτώνεται και θα συγχρονίζεται με τον τοπικό λογαριασμό. Κατά την εξέλιξη του παιχνιδιού και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, το παιχνίδι θα αποθηκεύεται τοπικά και απομακρυσμένα όταν υπάρχει ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο.

Επιπλέον, θα υπάρχει διαδραστικός βοηθός παιχνιδιού, λειτουργία στατιστικών και λειτουργία καταγραφής.

Το The 4th War θα σχεδιαστεί ως παιχνίδι ενός παίκτη (single player). Στο κυρίως μενού ο χρήστης θα είναι σε θέση να ξεκινήσει αμέσως το παιχνίδι. Ασύγχρονα, ένα προφίλ θα καταχωρείται ή θα συνδέεται αυτόματα στο διαδίκτυο. Κατόπιν αιτήματος, ο χρήστης θα μπορεί να καταχωρήσει το λογαριασμό του και να συσχετίσει ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης. Η απομακρυσμένη αποθηκευμένη πορεία στο παιχνίδι του παίχτη, θα φορτώνεται και θα συγχρονίζεται με τον τοπικό λογαριασμό. Κατά την εξέλιξη του παιχνιδιού και ανά τακτά χρονικά διαστήματα, το παιχνίδι θα αποθηκεύεται τοπικά και απομακρυσμένα όταν υπάρχει ενεργή σύνδεση στο διαδίκτυο.

Επιπλέον, θα υπάρχει διαδραστικός βοηθός παιχνιδιού, λειτουργία στατιστικών και λειτουργία καταγραφής.